Ledenadministratie & Publieke profielen
LEDENADMINISTRATIE & PUBLIEKE PROFIELEN
LEDENADMINISTRATIE
Ledenadministratie dient voor de inschrijving, aanmelding en beheer van nieuwe en bestaande leden.
In de administratie kunnen gegevens van leden en aspirante leden, betreffende hun contactgegevens, bank informatie, diploma's e.d. aangepast worden zowel door het bestuur, secretariaat en de leden zelf.
Afhankelijk van de gegevens kunnen sommige gegevens alleen door het bestuur en secretariaat aangepast worden of alleen gelezen worden.
Als leden ingelogd zijn en naar het ledenportaal gaan en in het menu naar 'leden > mijn lidmaatschap' kunnen ze daar de gegevens die te maken hebben met het lidmaatschap zoals contact informatie voor het bestuur, andere adres voor de factuur e.d. aanpassen.
Het bestuur en secretariaat kan alle leden zien onder 'Ledenportaal > Leden beheer > Overzicht'.
Jullie kunnen gegevens van een lid aanpassen e.d.
De zoekfunctie
De knop 'Herstel' is om het zoeken 'te herstellen'. Dus als jullie zoeveld en zoekwaarde aangezet hebben, door op 'Herstel' te klikken, zie je weer alle leden.
MIJN OPENBARE PROFIEL
De leden kunnen hun gegevens aanpassen wat in 'openbaar' getoond mag worden.
Er is een zoekfunctie en een Google plattegrond.
Dit zijn de gegevens die openbaar zijn:
Als iemand zich registreer als nieuw lid of aspirant lid, dan is helaas de enige mogelijkheid om hun openbare profiel 'even' uit te zetten, todat ze goedgekeurd zijn in het administratie gedeelte van Joomla.
Zie gebruikersbeheer.